Advies- en administratiekantoor Gérard Heijsterman

 

 

 

                                       

  

 

 

 

tel: 06 22540903

email: info@heijsterman.nl

 

 

Ondernemer

Van schoenendoos tot belastingaangifte.

Het komt inderdaad nog steeds voor dat de ondernemer met de schoenendoos binnenkomt. Maar de meeste ondernemers hebben hun administratie redelijk geordend.

 

Afhankelijk van de termijn van BTW-aangifte verwerken wij de administratie per maand, per kwartaal of per halfjaar met daarna de aangifte BTW. 

Op verzoek kunnen halfjaarcijfers met u doorgenomen worden om eventueel maatregelen te nemen voor het 2de halfjaar. Denk hier bijvoorbeeld aan een reservering voor de aanslag van de belastingdienst of het nemen van een besluit tot kostenbesparing. 

Eenmaal per jaar volgen de jaarcijfers en na controle van het jaarverslag met de ondernemer wordt de aangifte Inkomstenbelasting en Premie Volksverzekering verzorgd. 

 

Uw financiële administratie op een juiste wijze voeren is niet alleen noodzakelijk in het kader van wettelijke verplichtingen. Het voordeel van een heldere financiële administratie is voor u als ondernemer ook een belangrijk informatiemiddel bij het nemen van besluiten.

 

Ons kantoor kan u dus periodiek ondersteunen bij het organiseren en controleren van uw financiële administratie.

 

Samen met u overleggen wij over velerlei zaken zoals;

-het begeleiden en controleren

 van de administratie

-de financiële en fiscale planning

-advies voor betere resultaten

-pensioenvoorzieningen

-gezamenlijk oplossen van 

 geschillen

 

Verder verzorgen wij;

-de administratie

-tussentijdse cijfers en

  rapportages

-de aangifte omzetbelasting BTW

-de aangifte inkomstenbelasting

-de aangifte vennootschaps-

  belasting

-samenstelling van de

  jaarrekeningen